reklama

Modlitba koňa

Môj pane nedovoľ aby môj žľab bol prázdny, nasýť ma, a napoj čistou vodou, keď skončená je moja práca. Rozprávaj sa so mnou, lebo Tvoj hlas je pre mňa oťažou, čo ukáže mi smer. Ak budeš ku mne láskavý, budem Ti slúžiť s radosťou, a nájdeš miesto v mojom srdci. Netrhaj  oťažami, prosím môj pane, nech Tvoja ruka nesiaha po biči ak ideme vpred.Daj mi čas aby som pochopil Tvoj zámer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
moja vlastná kresba
moja vlastná kresba (zdroj: jaroslava škultétyová)

Nebi ma pane, keď Ti nerozumiem.

Nemaj ma za nepozorného ak nesplním tvoju vôľu – možno sedlo alebo podkovy nie sú v poriadku.

Neuväzuj ma príliš nakrátko a nestrihaj mi chvost, ktorý je mojou jedinou ochranou proti komárom a muchám.

Až poznáš, že dni môjho života sa krátia, až Ti nebudem

môcť slúžiť, môj milovaný pane, nenechaj ma prosím hladovať a mrznúť a nepredávaj ma.

Dopraj mi možnosť zostať pri Tebe do poslednej hodiny môjho

žitia, a buď tak dobrotivý a priprav mi rýchlu, milosrdnú smrť

a Boh sa Ti odmení tu i na večnosti.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto riadky pozná nejeden koniar. Je to môj preklad českého originálu, neznámeho autora. Aj keď obsah tejto modlitby nie je dielom mojím, žiada sa môjmu srdcu poslať ho ďalej do sveta. 

Jaroslava Škultétyová

Jaroslava Škultétyová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyZvieratá a myDenník skoromamyMôj názorNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu